piątek, 26 października 2012

Jak kazdy się domyśla bohaterowie!

Wypadało by dodać jakiś bohaterów. Wiec główną bohaterką będzie:

 Jestem Izabela Kraśnicka. Mam 22 lat. Pracowałam jako modelka, w sumie zawsze chciałam pracować w tym zawodzie, lecz jak to zwykle bywa, los chciał inaczej i aktualnie zajmuje się moją córeczką. Niestety wraz z utratą  pracy opuścił mnie mój partner. Ale to nic, mam kochającą mnie rodzinę i jak na razie to jest dla mnie najważniejsze.
 To jest Zuzia mój największy skarb. To dzięki niej wstaje codziennie rano z uśmiechem na ustach. 
 Tomek jest moim bratem, ma 25 lat. Wiem, że bardzo mnie kocha. Wynajmujemy razem mieszkanie, dzięki niemu czuje się bezpieczna, zawsze mogę na niego liczyć, wiem, że mnie chroni.
 Michał Kubiak ( Dziku) ma 24 lat. Kto by go nie znał? Jest zawodowym siatkarzem (jest w drużynie reprezentacji, a na co dzień gra w Jastrzębskim Węglu). Gra na pozycji przyjmującego (cokolwiek to znaczy) Jak widać na załączonym obrazku jest MEGA ciachem. Muszę się przyznać ale nigdy jakoś sport mnie nie pociągał, sportowcy już bardziej, ale bez przesady...wolałam chłopców w stylu "BAD BOY" ale co mi po tym...haha...wiem...Zuzia.:D
 Ilona moja najlepsza kumpela od 5 roku życia...Zawsze ale to zawsze jest przy mnie (czy każdy teraz sobie zadaje pytanie..czy przy porodzie też? odpowiadam TEŻ). Jestem jej wdzięczna za to co dla mnie robi i kim dla mnie jest...
 Oto piękna Victoria... taa...co by tu o niej opisać? Jest 21 letnią śliczną dziewczyną...od zawsze ze mną konkuruje i to się chyba już nie zmieni. Mój brat się w niej podkochiwał ale już przejrzał na oczy...ufff..całe szczęście.;)
Zbigniew Bartman (no tego to chyba każdy zna) (inaczej: Zibi lub ZB9) ma 25 lat, jest najlepszym przyjacielem Michała Kubiaka. Też jest w reprezentacji i tak jak on gra w Jastrzębskim Węglu.
   

Chciała bym wam opowiedzieć moją historie...
---------------------------------------------------Wiec tak kilka słów od autorki:
Wszystko jest zmyślone...
Taka jedna uwaga jeśli będą pojawiać sie nawiasy kwadratowe [ ... ] to znaczy to jakaś uwaga ode mnie,
a jeśli zwykłe nawiasy (...) to uwaga Izy...

2 komentarze:

  1. Miałaś rację, jestem totalnie zaskoczona. Główna bohaterka z dzieckiem? Ale podoba mi się. Coś nowego....a jeszcze tak pomyśleć jak będzie z dzikiem, albo zibim i gdy oni mieli by zajmować się tym małym szkrabem, to aż uśmiecha się pojawia. Jestem ciekawa też jaką rolę odgrywać będzie tu Victoria. Już nie mogę się doczekać pierwszego rozdziału. :);*

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej jest już nowy rozdział zapraszam http://siatkowka-marzenia-kariera.blogspot.com/ :P

    OdpowiedzUsuń