piątek, 26 października 2012

Wstep :D

Uwielbiam czytać różne blogi, oczywiście najbardziej te o siatkówce. Wiec zastanawiam się czy nie spróbować własnych sił....Już mogę zapewnić że głównej roli nie będzie grał Kurek, Winiar czy Zibi...o co to, to nie.;P Oczywiście i te postacie będą się przejawiać no ale nie jako główne wątki, proszę się nie martwić to nie dla tego, że ich nie lubię, bo tak nie jest, jestem ich wielką fanką ;) Nad głównymi postaciami się jeszcze zastanowię. Mam nadzieje, że ta historia będzie ciekawa i nieprzewidywalna.... bardzo chciała bym by udało mi się was zaskoczyć. Przez to że zaczynam pisać dopiero dziś to oczywiście rozdziały będę dodawać rzadko, ale najczęściej jak tylko się da.:P Zdaje sobie sprawę, że początki zawsze są trudne i mało kto będzie odwiedzał mój blog...ale jak tylko spodoba sie wam moja historia to przekażcie linka dalej.;P
W komentarzach swoje numery gg jeśli chcecie być informowani o nowych rozdziałach. Jeśli chcecie bym ja odwiedziła wasz blog to też piszcie w komentarzach.

Jak na razie polecę wam mój ulubiony jak na razie blog:
<3 You are my dream <3



Pozdrawiam MartuSqa
xoxo             

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz